Wat is CTR in "Yandex. Direct"? Deurkliektempo

INHOUDSOPGAWE:

Wat is CTR in "Yandex. Direct"? Deurkliektempo
Wat is CTR in "Yandex. Direct"? Deurkliektempo
Anonim

Hulle sê advertensies is 'n baie winsgewende besigheid. Dit is waar, baie beginners kan hieroor stry. Hul advertensiebegrotings smelt voor ons oë en stamp 'n onverstaanbare aanwyser teë: CTR. Dit blyk dat dit die belangrikste faktor is wat ingesluit is in die algoritme vir die berekening van die koste per klik. Kom ons probeer uitvind wat CTR in Yandex. Direct is en hoe om vriende daarmee te maak. Die vraag is volgens kenners wêreldwyd. As jy hierdie faktor verstaan, sal jy baie geld op 'n advertensieveldtog kan bespaar en meer verdien.

wat is ctr in yandex direct
wat is ctr in yandex direct

'n Paar woorde oor "Yandex. Direct"

Die internet is die gewildste platform om jou produk of diens te adverteer. Daar is baie maatskappye wat hier werk, waarvan die essensie is om die interaksie te organiseer van diegene wat hulself wil in kennis stel, en webmeesters,dit wil sê mense verskaf hul eie advertensiespasies.

Die soekenjins het die grootste geleenthede in hierdie saak. Dit is ondernemings wat betrokke is by die skepping van gespesialiseerde sagteware. Jy loop hulle heeltyd raak as jy inligting soek.

"Yandex. Direct" is een van die gewildste advertensiemaatskappye op die Russiessprekende internet. Dit is georganiseer op grond van die onderneming wat die soekenjin met dieselfde naam geskep het. "Yandex. Direct" verskaf dienste aan adverteerders en webwerf-eienaars (webmeesters). Eersgenoemde spandeer geld om hulself te verklaar, laasgenoemde ontvang 'n klein deel daarvan vir die verskaffing van hul eie terreine.

Die diens wat hulle met mekaar verbind, reguleer natuurlik die proses. Hy moet voortdurend 'n balans handhaaf tussen 'n advertensie en 'n klik daarop. Andersins sal beide adverteerders en webmeesters dit verlaat. Ja, en besoekers sal oorweeg dat sy dienste van onvoldoende geh alte is en na 'n ander soekenjin gaan. Die internet is 'n uiters mededingende gebied. Noudat jy verstaan watter onderwerp bespreek word, kan jy aanbeweeg na die kern van die saak. So, wat is CTR in "Yandex. Direct"?

Yandex direkte opleiding
Yandex direkte opleiding

Reëls

Jy moet verstaan dat daar baie mense by advertensies betrokke is. Hulle gebruik dieselfde sleutelfrases, daarom kompeteer hulle met mekaar. En Yandex. Direct tree as 'n skeidsregter op. Die opleiding wat deur die maatskappy gereël word, gee inligting hieroor, maar nie genoeg nie.

Die doel van "Yandex" isgeld verdien. Dit skep reëls wat elke adverteerder toelaat om soveel as moontlik te neem. Byvoorbeeld, die koste per klik in Yandex. Direct kan verskil vir soortgelyke advertensies. Die "skeidsregter" kyk nie na hoeveel jy instem om te betaal nie, maar na die verbruiker se terugvoer. Dit is vir hom belangriker dat mense op die advertensie klik.

As jy hierdie punt verstaan, sal dit makliker wees om uit te vind wat CTR in Yandex. Direct is en hoe dit die begroting beïnvloed. Weereens, 'n maatskappy gee nie om hoeveel geld jy bereid is om dit te gee as die advertensies lomp is of nie by die publiek aanklank vind nie. Sy streef daarna om meer van almal te kry, dit is die betekenis van haar aktiwiteite.

CPC in Yandex Direct
CPC in Yandex Direct

Wat is CTR in "Yandex. Direct"

Die tegniese ondersteuning beskryf hierdie konsep baie duidelik. CTR (click through rate) is 'n aanduiding van die klikbaarheid van 'n banier of advertensie. Die berekeningsformule sluit twee aanwysers in: die aantal klikke en indrukke. CTR is die kwosiënt tussen hulle. Dit wil sê, om dit te kry, moet jy klikke deur indrukke verdeel. Alles is egter nie so eenvoudig nie.

Eerstens, "Yandex" bereken nie onmiddellik hierdie aanwyser nie. Wanneer hy advertensies kies, fokus hy aanvanklik op die voorspelde CTR. En hoe "Yandex" hierdie data ontvang - niemand verstaan regtig nie. Dieselfde tegniese ondersteuning verduidelik dat hulle gelei word deur die gemiddelde prestasie van soortgelyke advertensieveldtogte, met inagneming van die werf se karma (indien enige).

Reële CTR begin eers na 'n sekere aantal indrukke bereken word. Byvoorbeeld, in 2016 moes daar geenminder as 400. Die prys van 'n klik in Yandex. Direct hang direk af van hierdie aanwyser. Hoe kleiner dit is, hoe duurder sal die advertensie-indruk wees.

hoe om ctr te verhoog
hoe om ctr te verhoog

Logika om advertensie-eenhede te sorteer

Kom ons kyk na 'n voorbeeld wat demonstreer hoe CTR werk. Ons het twee adverteerders. Een is bereid om 20 roebels te betaal. vir elke aksie van die kliënt voel die tweede jammer vir sulke fondse. Hy het 'n prys van 10 roebels vermeld.

Hul advertensieveldtogte het 'n rukkie gewerk. As gevolg hiervan het Yandex gesien dat die eerste in honderd indrukke 5 klikke ontvang het. Sy CTR is 5%. Die tweede adverteerder het hul veldtog baie beter uitgevoer. Hy het 'n CTR vir dieselfde honderd indrukke ontvang - 15%. Welgedaan!

En wat het Yandex verdien? Van die eerste af: 20x5=100r. Van die tweede: 10x15 \u003d 150 roebels. Wie is beter vir hom? Dit is vir enigiemand duidelik, want die advertensies is ewe veel kere gewys. Maar van 'n meer ekonomiese, maar ywerige adverteerder, kry Yandex meer. Dit beteken dat hy homself nie sal flous nie, hy sal prioriteit gee aan hierdie werkverslaafde. En as 'n bonus - 'n laer CPC.

Beïnvloed CTR die begroting?

Adverteerders probeer voortdurend om by "Yandex. Direct" in te pas. Opleiding vir diegene wat hul eie besigheid wil begin, word verbeter. Om resultate te behaal en nie uit te brand nie, moet jy belangstel in nuwe produkte, bestudeer iemand anders se ervaring. So, 'n tyd gelede het dit geblyk dat Yandex op die hele advertensieveldtog reageer, en nie op 'n enkele banier nie. Hy ontleed hoe noukeurig die spesialisversamelde sleutelwoorde soos dit gebruik word wanneer advertensies geskep word.

Boonop versamel "Yandex" inligting oor elke domeinnaam. As dit ongunstig is, dan praat hulle van "werfkarma". Dit beïnvloed die soekresultate, dus verhoog die koste per klik. Om spesifiek uit te vind of daar iets negatiefs oor jou werf is, kan jy net eksperimenteel. Jy moet twee identiese advertensies skep wat na verskillende adresse lei. Teen die prys wat die diens bied, sal jy verstaan watter een 'n beter gesindheid het.

ctr deurkliktempo
ctr deurkliktempo

Hoe om CTR te verhoog?

Kenners het baie menings oor hierdie kwessie. Die meeste van hulle is geneig om te dink dat advertensies uitgewerk moet word. Versamel eers alle moontlike sleutels. Yandex sal beslis hul kwaliteit ontleed wanneer dit jou veldtog nagaan. Hoe beter die sleutelwoorde, hoe laer is die prys. Dit het kenners in die praktyk uitgevind.

Tweede plek in die CTR-verhoging gaan na die advertensie self. Die sleutelfrase moet in die titel en teks wees. Jy moet dit tussen aanhalingstekens plaas wanneer jy 'n veldtog skep. "Yandex" verstaan hierdie teken as 'n begeerte om te adverteer deur die presiese voorkoms van woorde. En dit skakel onnodige, onvanpaste indrukke uit. Verminder dus nie CTR nie.

Stopwoorde

Daar is 'n funksie in die diens wat jou toelaat om nie advertensies vir sekere navrae te wys nie. Hulle word stopwoorde genoem. Byvoorbeeld, jy wil pelsjasse adverteer. Natuurlik moet alle versoeke met hierdie woord bereken en aanvaar word. Wanneer jy sleutelfrases versamel,lees hulle aandagtig deur. Daar sal beslis 'n "haring onder 'n pelsjas" wees en nog baie meer. Sulke versoeke, indien nie verbied nie, sal ons koers verlaag, die koste van die hele veldtog verhoog. Dit wil sê, wanneer advertensies geskep word, is dit die belangrikste om sleutelfrases uit te werk.

deurkliktempo ctr
deurkliktempo ctr

Gehoorkeuse

Ook 'n belangrike punt. "Yandex" fokus op sleutelfrases. Nie almal wat versoeke skryf het egter die geld of vermoë om 'n produk te koop of 'n diens te bestel nie. Hierdie deel van die gehoor moet afgesny word. Hiervoor is daar 'n ligging volgens ouderdom, geografiese ligging. Jy het nie mense van Magadan nodig om na 'n advertensie vir die verkoop van blomme in J alta te kyk nie, of hoe? Hulle sal steeds nie 'n sent op hulle spandeer nie, hierdie burgers het nie so 'n geleentheid nie. Daarom moet jy weer mooi kyk na wie jy jou dienste aanbied. Maak 'n portret van 'n potensiële koper, en fokus op hom. Dan sal "Yandex" jou behaag met 'n groot CTR, en die veldtog self - met 'n ernstige inkomste. Sterkte!

Aanbeveel: