Wanneer 'n media- of kontekstuele advertensieveldtog op die web georganiseer word, bereken enige adverteerder sy benaderde begroting. Vir die kliënt van 'n advertensieveldtog is dit belangrik om te sien hoe die fondse vir die implementering daarvan versprei word, of die geld vir die beoogde doel bestee word en met watter doeltreffendheid dit aangewend word. Die berekening van die doeltreffendheid van 'n advertensieproduk in mediabeplanning is gebaseer op verskeie aanwysers, waarvan een die CPM-indeks is. Wat is hierdie aanwyser, hoe om dit te gebruik - ons sal hieronder uitvind.
CPM - hoekom jy dit nodig het
Wat is CPM in advertensies is sedert die vorige eeu bekend. Die module is gebruik in alle advertensieveldtogte wat in die media plaasgevind het. Uitgewershuise, televisie- en radiokanale gebruik steeds hierdie aanwyser om die koste van advertensies te bereken. CPM word gebruik wanneer dit kom by die prys van een advertensie-indruk, nie aan enkele ontvangers nie, maar aan 'n duisend potensiële kopers. Terselfdertyd is hierdie term in omloop gebring. Die eienaars van advertensiewebwerwe kon slegs met hul sirkulasie- en tematiese fokus funksioneer, so die CPM-aanwyser is bepaal, advertensies, met inagneming van hierdie waarde, was effektief.
CPM-definisie
'n Eenvoudige definisie van CPM is koste per duisend. Die naam van die module kom van die Engelse woorde Cost-Per-Thousand, waar M 'n Romeinse syfer is wat 1000 beteken. Wanneer ons dus gevra word wat CPM is, kan ons antwoord dat dit die prys per duisend advertensie-indrukke is. Hoe meer kere 'n advertensie op die blaaie van koerante en tydskrifte verskyn, hoe meer gereeld dit op die radio klink of op 'n televisiekanaal flits, hoe hoër is hierdie koëffisiënt.
CPM-berekening in aanlyn-advertensieveldtogte
Op die internet word die rol van 'n advertensie gewoonlik deur baniere gespeel - daardie baie irriterende opspringvensters waarvan gebruikers nie so baie hou nie en wat geld na die eienaar van advertensiewebwerwe bring. Hoe gewilder die webwerf, hoe meer gebruikers hierdie bladsy van die internet bekyk, hoe duurder sal advertering op hierdie webwerf die kliënt kos.
Adverteerders stel belang in die grootste moontlike aantal gebruikers wat 'n gegewe banier gesien het. Daarom, wat CPM is, kan wiskundig op hierdie manier gewys word:
CPM=(totale koste van 'n advertensiebestelling)/(beplande aantal banierkyke per dag)1000.
Nou is dit duidelik wat CPM is. In advertensies is dit een van die belangrikste aanwysers. Die adverteerder kan bereken hoeveel geld die werfeienaar moet betaal sodat die inligting aan duisend netwerkgebruikers gewys kan word.
Hierdie berekening kan visueel gedemonstreer word deur 'n eenvoudige voorbeeld te gebruik. Die koste om een banier op die webwerf van 'n portaal te plaas is byvoorbeeld $ 400 per week, die statistieke van hierdie webblad wys dit per weekdie webwerf word deur ongeveer 10 duisend gebruikers bekyk. So 'n eenvoudige berekening gee die waarde:
CPM=$400/10 0001000=$4 per duisend advertensie-indrukke.
Adverteerders moet verstaan dat 'n eenvoudige vertoon van 'n banier op 'n tematiese webwerf meestal insiggewend is. Daar is geen waarborg dat al tienduisend mense wat die bladsy besoek beslis op die banier sal klik nie. Of die besoeker die skakel wil volg of nie, hang net af van die aantreklikheid van die banier self en die inligting wat daarop geplaas word. Elke webwerf sal al die data van belang verskaf vir die berekening van die CPM-parameter. Dat dit voordelig is vir die eienaar van die webwerf, kan jy verstaan. Maar advertensies, die kwaliteit daarvan en belangstelling vir die eindgebruiker is die take van die kliënt self.
CTR-hulpmodule, berekeningsmetodes
Om koste te verminder, moet nog een aanwyser in ag geneem word - die CTR-indeks. Die naam kom ook uit die Engelse taal en klink heeltemal soos 'n deurkliekkoers - 'n aanduiding van deurkliekkoers. Deurkliektempo wys hoeveel mense op die banier geklik het en na die bladsy van die advertensiekliënt gegaan het. Hierdie module hang direk af van die korrektheid van die gekose webwerf, want hoe meer toepaslik en nodig die advertensie op die webwerf lyk, hoe meer waarskynlik is dit dat die besoeker van die webwerf sal belangstel in die inligting en op die banier klik. Die metode om hierdie aanwyser te bereken lyk soos volg:
CTR=(aantal gebruikers wat op die banier geklik het)/(beplande aantal banierkyke per dag) 100%.
Byvoorbeeld, as uit 20duisend mense wat die advertensie gesien het, het die skakel 800 gebruikers gevolg, dan is die CTR 800/20 000100=4%, wat hoër is as die minimum toelaatbare waarde.
Eksperimenteel bewys dat die minimum CTR 3-5% is. Indien minder, dan sal die koste per potensiële kliënt die verwagte wins oorskry, en advertensies sal as ondoeltreffend beskou word.
Gebruik indekse
CPM kan gebruik word wanneer 'n nouer teikengehoor gekies word. Byvoorbeeld, wanneer 'n banierplasing bestel word, voorsien die webwerf-platform die adverteerder van inligting oor die ouderdom, geslag, woonplek, stokperdjies van alle geregistreerde webwerfbesoekers. Die gewenste banier verskyn dus slegs vir die gebruikers vir wie hierdie advertensieproduk ontwerp is. Die advertensieveldtog se begroting word meer ekonomies en doeltreffender bestee.
Jy moet ook die aktiwiteit van gereelde gebruikers in ag neem. Hoe meer gereeld dieselfde besoeker dieselfde advertensieproduk sien, hoe meer dikwels word geld van adverteerders gedebiteer, maar die kliënt kry nie meer klante hieruit nie. Daarom behoort 'n bekwame berekening van die CPM- en CTR-indekse, gekombineer met 'n diepgaande ontleding van die inligting wat deur hierdie advertensieplatform verskaf word, die gewenste resultaat na die kliënt te bring.
Nog 'n ding om te oorweeg aan die begin van 'n advertensieveldtog. Betaling kan óf deur CPM óf deur CTR gemaak word. Met ander woorde, die kliënt moet die essensie van banieradvertensies volgens die CPM-module verstaan - dat dit nie 'n betaling vir gebruikersklikke is nie, maar slegsvir die wys van 'n promosieproduk
Opsomming
Op 'n vraag wat CPM is, kan 'n mens antwoord dat hierdie parameter een van die belangrikste is wanneer die doeltreffendheid van 'n advertensie ontleed word, en ook in ag geneem word wanneer die begroting van 'n advertensieveldtog bereken word. Die aantal verwagte kontakte van 'n potensiële verbruiker met advertensie-inligting en die koste om 'n banier op verskeie webwerwe met 'n soortgelyke tematiese fokus te plaas, word ook in ag geneem. Deur hierdie parameters in ag te neem, kan jy die doeltreffendheid van 'n spesifieke advertensieplatform bereken en die advertensiebegroting suksesvol bemeester.